2014年7月31日木曜日

When I came back home, I was too tired to have dinner.

When I began mountain biking, I did it for the thrill of it.
マウンテンバイクを始めたのは、そのスリルに引かれてのことだった。

When I bought it, it was $50. It's an absolute steal at $19.
私がそれを買ったときは50ドルでした。19ドルなら絶対お買い得ですよ。

When I bumped into a parked car while riding a unicycle, I broke my front teeth.
私が一輪車に乗っていて、駐車している車にぶつかったとき、私は前歯を折った。

When I call last year's trip to mind, I always feel happy.
去年の旅行を思い出すたびに、いつも幸せな気分になる。

When I called her, she was out and her answering machine was on.
電話したら彼女はいなくて、留守番電話でした。

When I came back home, I was too tired to have dinner.
家に帰った時は、夕飯も食べられないくらい疲れてたよ。

0 件のコメント:

コメントを投稿