2014年7月31日木曜日

When I am working, I'm just in it.

When I accepted a challenge, I trained myself hard.
私は挑戦に応じるに当たり、一生懸命にトレーニングしました。

When I am stationary it functions without fault however on the occasions when I have attempted to use it while walking and jogging, the CD repeatedly jumps.
静止状態では問題なく機能するのですが、歩いたりジョギングをしているときに使用すると、CDの音飛びが繰り返し起こります。 

When I am tired, I am prone to making errors.
疲れている時は、間違いを犯しやすい。

When I am working, I'm just in it.
作業をしている間、私はただそれに没頭しています。

When I arrived at Karen's birthday party, Tim was already leaving.
カレンの誕生パーティーに着いたとき、ティムは帰ろうとしているところだった。

When I arrived I was a bit surprised by how crowded it was.
到着した時は、あまりの混雑具合に少し当惑しましたが。 

When I arrived, the party was in full swing.
私が着いたとき、パーティーはもうたけなわだった。

When I asked for a raise my boss just said, "All in good time."
私が昇給を求めたら上司は「そのうちに」とだけ言った。

0 件のコメント:

コメントを投稿