2014年7月13日日曜日

What do you think is good for me?

What do you think can be done about it?
それについて何ができるとお考えですか?

What do you think from what you've seen of the forest?
その森林の実態をごらんになって、どう思われますか?

What do you think he's doing?
彼は何をしてると思いますか?

What do you think I am?
私を何だと思っているの?

What do you think I am? I hold the power to decide this department's budget.
私を誰だと思っているのですか。この部の予算の決定権を握る人間ですよ。

What do you think I was feeling about what you were saying?
あなたの発言に対して私がどのように感じていたと思いますか?

What do you think I was thinking about when I was lying?
うそをつきながら私が何を考えていたと思いますか?

What do you think I'm doing?
私が何をしていると思う?

What do you think is good for me?
私には何が合うと思いますか?

What do you think is important to them?
彼らにとって重要[大切]なことは何だと思いますか?

What do you think is necessary to ensure the future of young people?
若者の未来を確かなものとするために、何が必要だとお考えですか?

What do you think is so cool about this toy?
このおもちゃのどこがそんなにすてきなんだと思う?

What do you think is the best color that will suit for me?
私に一番似合う色はどれだと思いますか。

What do you think is the best way to
~するにはどうするのが一番良いと思いますか?

What do you think is the difference between A and B?
AとBの違いは何だと思いますか?

0 件のコメント:

コメントを投稿