2014年8月1日金曜日

I'm confused about what to do next.

I didn't know what to do.
私は途方に暮れた。

I don't know what to do with myself.
私はどうしてよいか[自分が何をすべきか]分かりません。
私は自分を持て余しています。

I don't know what to do with you.
私はあなたにどう対処したらいいのか分かりません。

I don't know what to do.
どうしていいか分からない。

I will decide what to do after I sit back and take a look at my life.
身を引いて自分の人生を見詰め直し、何をするべきか考えるつもりだ。

I'm confused about what to do next.
次に何をしたらいいのか、私は困惑している。

0 件のコメント:

コメントを投稿