2014年8月28日木曜日

The audience was knocked out by the film.

The landslides destroyed several homes, and they knocked out power and water to others.
土砂崩れで複数の住宅が倒壊し、電気や水道が止まった場所もありました。

power and water
electric power and water supply
電気と水道の供給

The audience was knocked out by the film.
観客は、その映画にすっかり参ってしまった。

In a flash, he knocked out the opponent.
たちまち彼は相手をノックアウトしました。

I knocked him out with an uppercut.
彼をアッパーカットでノックアウトさせました。

I knocked the bejesus out of him.
私は彼をぶちのめした[こてんぱんにやっつけた]。

"How did you do on your English test?" "Great! I knocked it right out of the ballpark!"
「英語の試験はどうだった?」「ばっちりさ!ホームランだね!」

0 件のコメント:

コメントを投稿