2014年8月18日月曜日

Don't bark at me so much. I'm your master.

Don't ask me about history.
昔のことは聞かないで。

Don't ask me any questions about this.
このことについては私に聞かないで。

Don't ask me anything about computers. It's all Greek to me.
私にコンピューターのことは聞かないで。ちんぷんかんぷんなんだから。

Don't attempt to alter the definition
この定義に変更を加えないでください。

Don't bark at me so much. I'm your master.
そんなにほえるなってば。俺がご主人さまなんだぞ。

Don't be a baby.
もっと大人になりなさい。

0 件のコメント:

コメントを投稿