2014年5月20日火曜日

stuff like that

stuff like that
~とか何とか

I cook spaghetti and stuff like that, but nothing complicated.
スパゲティみたいなものは作れるが、複雑なものは作れない。

I don't believe in aliens and stuff like that. 
私は宇宙人とかそういったものは信じてない。

Stuff like that never happens to me.
そのようなことは私には一度も起こらない。

Stuff like that.
〈話〉そういった[そのような]ところ[もの]です。

with a lot of signs and stuff like that
身ぶり手ぶりなどを大いに[たくさん]使って

Yeah. She used to like me when she was little. 
She always told me how school was and stuff like that. 
Now, she doesn't even look at me.
そうなんだよ。ジェインが小さい時は、僕のこと好きだったんだよね。
学校がどうだったとか、そんなことをいつも話してくれたんだよ。
今じゃ、僕のこと見向きもしないよ

0 件のコメント:

コメントを投稿