2014年5月20日火曜日

How did you get into it?

"I went to the hospital for the checkup results." "How did it go?"
「検査結果を聞きに病院へ行ってきました」「いかがでしたか」

How did you find it?
どうだった?
面白かった?
どうご覧になりますか?

How did you get it?
どうして(ウイルスに)感染したんだい?

How did you like it?
どうでしたか?

"This software is of questionable legality." 
"Really? How did you get it?"
「このソフトウェアは法的に問題のある商品なんだ」
「本当?どうやって手に入れたの?」

"How did the operation go?"
 "It was touch and go for a while, but she is in stable condition now."
「手術はどうでしたか」「一時は危ないところでしたが、今彼女は安定した状態にあります」

How did you get into it?
どういったいきさつで、この道に入りましたか?

How did your interview go? Hope it went well.
面接はどうでしたか?うまくいったのならいいのですが。

Once you decided to start a business on the Internet, how did you go about financing it?
インターネット事業を始めようと決心してから、資金集めはどうしましたか?

0 件のコメント:

コメントを投稿