2014年5月24日土曜日

I don't have that kind of time.

He's not that kind of person.
彼はそういうタイプの人じゃないからね。

hear of that kind of person
そのような人の存在[こと・うわさ]を聞く[耳にする]

I think that kind of thing is best if you don't have an audience.
そういったことは観客がいないのが一番だと思う。

I thought that kind of performance was a really good idea.
私はそうした演じ方は素晴らしいアイデアだと思いました。

I'm not that kind of girl.
私はそんな女じゃないです。

I don't have that kind of time.
私にはそんな(ことに費やす)時間はありません。

I went through that kind of experience.
私もそういう経験があります。

I'd fly in that kind of weather.
私ならあのような天気でも飛行機に乗るよ。

I'm not into that kind of thing.
そういうの興味ないから…。

0 件のコメント:

コメントを投稿