2014年5月28日水曜日

How did your meeting go?

How did your business trip go?
出張どうだった?

How did your date go? Did you enjoy yourself?
デートはどうだった?楽しかったか? 

How did your day go?
今日はどんな日だった?

How did your exam go?
試験どうだった?

How did your interview go? Hope it went well.
面接はどうでしたか?うまくいったのならいいのですが。

How did your meeting go?
会議はどうだった?

How did your problem start?
あなたの問題はどのように起こりましたか?

How did your test go? ; How was your test?
テストどうだった?

0 件のコメント:

コメントを投稿