2014年4月9日水曜日

pretty

He was pretty spoiled when he was growing up.
彼は子どもの頃ずいぶん甘やかされた。

It was pretty busy yesterday, but it was much worse today!
昨日も結構忙しかったんだけど、今日はさらに輪をかけて忙しかった!

It was pretty impressive, actually.
なかなか見事でした。

It was pretty intense.
すごく感動したよ。

She was pretty high-and-mighty.
彼女は相当傲慢でした。

That band was pretty sad.
あのバンドはかなりひどかった。

The show itself was pretty great.
そのショー自体がとても素晴らしかったです。

Hmm, I wonder when? He was pretty obedient last year.
うーん、いつからかなあ。 去年はあの子、結構従順だったよな。

The motel we stayed at was pretty cheesy.
私たちが滞在したモーテルは、かなり安っぽかった。

The way I met him was pretty funny.
彼との出会いはかなり面白いものだった。

During the hot summer months, I was pretty lethargic myself.
暑い夏の間はかなりだらけ気味だった。

She said that the final exam was pretty easy.
期末試験は割合に簡単だったと彼女は言った。

0 件のコメント:

コメントを投稿