2014年4月27日日曜日

definitely

People should definitely pay more attention to proper spelling and grammar.

definitely
もちろん、当然、その通り

Definitely yes. 
全くその通りです。

Definitely! I take you to my favorite shop.
もちろん!私のお気に入りの店に連れてくよ。

Definitely, no way! If you're coming, I'm not going! Go find somebody who'll go with you!
絶対駄目!おまえが来るなら、僕は行かない。一緒に行ってくれる人を探せよ! 

Definitely. Talk to you later!
そうだね。それじゃ、またね! 

Definitely. We have farm-raised and natural salmon. The natural one is from Alaska.
もちろん。鮭は、養殖と天然があるよ。天然ものはアラスカ産だよ。

He's definitely not with me.
彼は決して私の味方ではない。

I definitely need a cup of coffee to start my day.
コーヒーを飲まないと私の一日が始まらないんです。

I definitely think it's true.
間違いなくそれは本当だと思う。

I'm definitely being transferred to L.A.
ロスに転勤が決まりました。

It definitely is not working right.
明らかにうまく機能していない。

It's definitely a different lifestyle than I grew up with.
私が育ったときとはライフスタイルががらりと変わった。

It's definitely a first for me.
私にとっては紛れもなく初めての事です。

0 件のコメント:

コメントを投稿