2014年2月8日土曜日

passenger cabin

mountain cabin
《a ~》山小屋



one-room cabin
1室だけのキャビン

Our cabin is far away from the main road.
私たちの山小屋は、幹線道路から遠く離れています。

outside cabin
外側船室

passenger cabin
客室

The cabin pressure dropped dramatically.
機内の気圧が急激に低下しました。

The man lived a solitary life in his cabin in the woods.
その男は、森の中の小屋で、孤独な人生を送りました。

Though the snow was swirling outside, we were snug as bugs in a rug inside the cabin.
外は雪が吹き荒れていたが、小屋の中はぽかぽかして快適だった。

Ladies and gentlemen, the seatbelt sign is now off, and you are free to move about the cabin.
《旅/機内/アナウンス》皆さま、シートベルトのサインが消えました。席をお立ちいただいて結構です。

0 件のコメント:

コメントを投稿