2015年1月3日土曜日

I'm trying to explain it to you.


He's trying to reduce this massive budget deficit.
彼は、この巨額の赤字を減らそうとしています。

He's trying to shut me up.
彼は私を黙らせようとしている。

I'm trying to cheer up the party. You're a wet blanket.
人が何とか盛り上げようとしてんのに、いちいち水を差しやがって。

I'm trying to cut down on them, but it's hard...
控えようとしてるんだけど、なかなか大変なんだよなあ… 

I'm trying to domesticate myself slowly.
少しずつ家庭的な女を目指そうかなと思っている。

I'm trying to drum something up.
私は何かを発明しようとしている。

I'm trying to escape from something, I think that I am just not ready to face it.
それから逃げようとしているのは、多分それに直面する準備がまだ自分の中でできていないからだと思う。

I'm trying to explain it to you.
私はそれを説明しようとしてるんだよ。

0 件のコメント:

コメントを投稿