2015年1月14日水曜日

I'm actually feeling quite lucky.

He actually likes the work.
彼は実際にこの作品を気に入っています。

hours actually worked
実働時間

I actually tried that tack.
私は、実はその政策はやってみました。

I actually was pregnant when he died.
彼が死亡した時、実は私は妊娠していた。

if actually present
実際に存在[あると]すれば

I'm actually feeling quite lucky.
私にはすごい幸運がついているような気がする。

It actually kind of felt creepy.
実際、少しばかり気味が悪かった。

item actually delivered
《an ~》実際に配達された商品

It's actually kind of serious.
事態はかなり深刻です。

0 件のコメント:

コメントを投稿