2014年9月20日土曜日

I'd really like to see you again.

I'll come and see you again tomorrow.
また明日伺います。

I'm happy to see you again.
お招きありがとうございます。

It's good to see you again.
また会えてうれしいです。

"It's good to see you again." "It's good to see you, too."
「また会えてうれしいよ」「私もよ」

When will I see you again?
今度はいつ会える?

Good evening. Nice to see you again. How have you been?
こんばんは。お目にかかれてうれしいです。どうしてましたか?

Have fun! I'll come see you again this weekend, OK?
楽しんできてね!僕、今週末にまた会いに来るからね。いいね? 

I hope I can see you again sometime soon.
またお会いできることを楽しみにしております。

I never imagined I'd see you again.
まさかあなたにまた会えるとは思いませんでした。

I thought I'd never see you again.
私は、もう二度とあなたに会えないと思っていました。

I'd really like to see you again.
本当にまたあなたに会いたい。


0 件のコメント:

コメントを投稿