2014年9月7日日曜日

I have to make sure all the doors are locked.

My sister is still afraid to go to the cellar that I got her locked in last years.
妹は、去年僕に閉じ込められた地下室に行くのを今でも怖がっている。

I closed the door and locked it.
ドアを閉め、鍵を掛けた。

I snecked the door and locked it.
戸に掛け金を掛け、錠を下ろした。

I made sure the doors were locked.
戸締まりを確認しました。

I tried the doorknob but it was locked.
私はドアの取っ手を回してみましたが、鍵が掛かっていました。

I have to make sure all the doors are locked.
私は、すべてのドアに鍵が掛かっていることを確かめなければならない。

Thankful that I had a car key in my pocket, I could hang around outside when I was locked out.
家の中に鍵を忘れて締め出された時、ポケットに車の鍵があったおかけで外でブラブラしていられた。

0 件のコメント:

コメントを投稿